vrijdag 30 augustus 2013

HOUD JIJ VAN VOLLE VROUWEN?


Nee dit is geen post over dikke vrouwen vs slanke vrouwen, dit is geen post om dik zijn te promoten, maar ik weet ondertussen dat er nog heel veel dames zijn die niet geloven dat mannen ze mooi kunnen vinden....

Dat er mannen zijn die op volle vrouwen vallen lijkt soms ook een fabeltje.

Zelf weet ik inmiddels dat het zeker kan, ik heb de liefste van allemaal en "he loves all of me!"

In de wandelgangen hoor ik veel vrouwen zeggen, ja ik krijg wel aandacht, maar mannen willen er niet altijd voor uit komen dat ze op een vollere vrouw vallen...

Hoe sterk moet je zijn, om je vrienden en familie duidelijk te maken, dat je daarin een voor keur hebt? is het zo vreemd dat je vol mooi vind? alleen omdat het in de media als lelijk wordt bestempelt? Zo gek is het niet. Ik vergelijk graag met de dierenwereld... waarom vind de een een kat mooi de ander een aapje en de derde een giraffe? waarom hebben mensen voorkeuren als het gaat om kleur verf waar je je prettig bij voelt of de stijl kleding die we hebben....

Natuurlijk hebben we allemaal een andere smaak wanneer het om onze sexuele voorkeur gaat, natuurlijk zijn er mannen die op slank vallen, maar naar mijn idee zijn er net zo veel die het niet uitmaakt of die dik juist mooier vinden.

Heeft de maatschappij zoveel invloed dat het moeilijk is je voorkeur te bekennen of verandert de maatschappij en wordt het steeds makkelijker om voor je voorkeuren uit te komen?

Ben jij een man die op vol valt? dan wil ik graag je verhaal horen, dat kan via een mailtje naar ons en mogen we eventueel wat mogen plaatsen kan dit natuurlijk altijd anoniem!

BIG LOVE! Gewoon heel veel liefde!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten