maandag 14 januari 2013

waarom... www.facebook.com/mooiegrotevrouwen

Wat is een mooie grote vrouw?

Vroeger zei men achter elke grote man staat een nog grotere vrouw. Hierbij werd niet gelet op omvang, maar op de geestelijke kracht van deze vrouw. Mannen steunde op hun vrouw.
Tegenwoordig zijn de lijnen een tikkeltje verlegt, niet meer zijn er alleen relaties van mannen met vrouwen, maar ook mannen en vrouwen onderling mogen blijk geven van hun liefde voor elkaar...
Ben je single dan moet je misschien wel meer geestelijke kracht hebben , dan wanneer je een partner naast je hebt die je kan steunen.

Het hebben van geestelijk kracht is moeilijk te meten. Het heeft ook niets te maken met eventuele geestelijke ziektes die je kan hebben. Veel van hen worden juist nog meer op de proef gesteld!
Het hebben van innerlijke kracht is de manier waarop je in het leven staat, het positief doorstaan van moeilijke periodes en het helpen van andere mensen! Ben je dan ook nog vrouw dan val je voor mij al onder de grote vrouwen.

Grote vrouwen zijn natuurlijk ook vrouwen die groter zijn dan andere vrouwen, dit kan alleen in de lengte zijn, maar ook in de breedte of een combinatie hiervan. Zelf ben ik 184 en dus altijd “groot” geweest,ook in omvang ben ik aanwezig ik noem mezelf dan ook een grote vrouw! Maar ik ken ook kleinere vrouwen met een vol lichaam die zichzelf een grote vrouw noemen.
Mij maakt het niet uit op welke manier je groot bent, ben je groots van karakter, van lijf of beide!

wat maakt en vrouw mooi? Een hele persoonlijke vraag, wat de een mooi vind vind de ander niets. En zoveel meningen zoveel verschillende mogelijkheden.
Persoonlijk vind ik echte mensen mooi, mensen bij wie de buitenkat klopt met de binnenkant!
Daarnaast vind ik jezelf verzorgen heel belangrijk, door verzorging ga je, je niet alleen mooi van buiten voelen, maar ook mooier van binnen!

Een mooie grote vrouw is dus een veelomvattend begrip! Waarom dan een website?

In 2008 ben ik met dit initiatief gestart, de doelstelling is vrouwen en daar bij de nadruk op volle vrouwen positief neerzetten!
Ook wij zijn met ons lijf bezig, willen onszelf goed verzorgen en doen aan dieet... In de maatschappij wordt daar wel eens anders over gedacht. Daarnaast wil ik vrouwen laten zien dat ze mooi zijn, wie je ook bent en welke genen je ook hebt meegekregen, mooi zijn komt van binnen, wanneer je leert kijken, naar wat je goed kan, wat mooi aan je is en wat anderen als positief aan jou ervaren leer je ook accepteren dat ook jij mooi bent en dat jij er mag zijn!

Lelijk bestaat niet, mensen kunnen iets of iemand lelijk vinden, maar wat is lelijk in deze natuur? Anders ja dat bestaat, maar anders vind ik niet negatief, ook ik ben anders, maar ik ben er ook blij mee, hierdoor val ik op, willen mensen naar me luisteren, ik heb veel geleerd in het leven en ben ik geworden wie ik ben. Anders is niet lelijk, anders is misschien iets waar je aan moet wennen, de buitenwereld, maar jezelf ook.

Voor de website mooie grote vrouwen heb ik in 2008 en 2009 veel foto's gemaakt van vrouwen die onzeker waren. Door ze op de foto te zetten en deze tussendoor te bekijken, te beoordelen in positieve zin , (wat vind je mooi) zijn er een aantal dames geweest die inderdaad anders naar zichzelf zijn gaan kijken, die zichzelf meer zijn gaan waarderen en waarvan het zelfvertrouwen is gestegen... Een prachtige bezigheid! Hieruit is uiteindelijk een grote fotoshoot gekomen in 2009 en dat was een enorm succes!

Wat de toekomst gaat brengen weet ik niet, Mooie Grote Vrouwen leeft weer, nu op facebook!
“Doe met ons mee en help elkaar met de positieve flow!” www.facebook.com/mooiegrotevrouwen



Geen opmerkingen:

Een reactie posten