maandag 10 januari 2011

Miss Maxi training dag

Het voordeel van het zijn van een wannebe Miss en doormogen naar de halve finale is dat je getraint wordt. Nu ben ik helemaal nieuw in de BBW Fashion wereld. Ik sta met ontzag te kijken naar alle dames en hoe mooi en goed ze over de catwalk lopen tijdens een modeshow. Of ik dat ook zou willen? JAAAAAAAA graag hahaha. Maar eerst de training.

Alle halve finalisten waren uitgenodigd. We kwamen bijelkaar in een dansschool. Natuurlijk is het alleen al leuk om alle dames weer te zien en gezellig met ze bij te kletsen. Na wat mededelingen van Gissella zijn we klaar om te gaan oefenen. De basisprinciepes worden nogmaals uitgelegd en al snel lopen we achterelkaar onze proef rondjes. Het lijkt allemaal heel makkelijk maar wanneer je je bedenkt waar je allemaal op moet letten is het toch best lastig.
De afgelopen tijd ben ik elke keer wanneer ik een stuk moest lopen aan het oefenen geweest. Mijn vriendje keerk dan verlekkerd toe en gaf me hier en daar aanwijzingen. Toch op een catwalk is het heel anders dit keer worden we ook gefilmt en dan merk je dat dat ook afleiding geeft. Na wat oefenen worden er 2 tallen gemaakt want een groot aantal rondes ga je met zijn 2-en lopen. Mijn catwalkpartner is Marcella Lede en daar ben ik heel blij mee ze is een hele mooie dame met een fantastische uitstraling, maar we lopen ook fijn samen, we kregen nog een opmerking dat we precies hetzelfde lopen. Nou beter kan toch niet...
Tijd om te beginnen aan de choreografie, tja en dan is ineens alles anders. Met een wat moeilijkere choreografie vergeet ik alle beginselen die we zo goed geleerd hebben. Baaalen dat word oefenen.... hahaha verder gaat het wel steeds beter het is een kwestie van oefenen, die houding eigen maken en goed weten wat je moet doen. We krijgen de gelegenheid om samen te lopen en met goed overleg gaat het al steeds beter.....
Gelukkig wil Marcella wel een oefenmoment afspreken dus dat gaan we plannen. Dan komen we goed aan de start van de halve finale. Na de pauze gaan we door met een hele speciale choreografie. Ik wil hierover niet te veel vertellen... het is leuk om jullie te verassen op het moment supreme... Wel is het een kick om te zien hoe we het met zijn allen doen. Iedereen doet zijn best er zijn goede feedbacks naar elkaar. Ik ben zo blij dat ik dit allemaal mee mag maken. De spanning stijgt en ik hoop dat we er met zijn alleen de 30 ste een wervelende show van maken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten