zaterdag 8 januari 2011

wie ben ik dat ik ben wie ik ben?

wie ben ik dat ik ben wie ik ben?

lang gelden in 1977 werd er in het pittoreske deurne een meisje geboren zij werd louise genoemd..
Louise was een gevoelig meisje leefde in haar eigen wereld, vol met creativiteit en fantasie.
louise groeide op en werd een mooie volle vrouw, verhuisde met haar vader moeder broer en zusje naar alkmaar ging naar school en maakte vrienden.
door haar gevoelig heid was louise altijd aan het dagdromen, alles wat gebeurde werd overdacht, ze vond het heerlijk om de omgeving te observeren.
in haar pubertijd kwam ze er achter dat de mensen die het hardst schreeuwde het meest voor elkaar kregen, ze voelde zich onhandig...
na lang wikken en wegen besloot louise dat sociaal zijn en een winner worden aangeleerde kwaliteiten waren, en met vallen en op staan begon zij aan haar studie... geen gewone studie nee de studie van het leven, de gedachtes wie ben ik waarom ben ik hier en hoe kan ik mezelf juist manifesteren maar ook de gevoelige lieve louise blijven...

Zoals je misschien begrijpt is dit een periode geweest van vallen en op staan zo een studie neem je niet aan voor even, die volg je je hele leven, je leert omgaan met wat er om je heen gebeurd je leert mensen accepteren zoals ze zijn en boven al leer je jezelf accepteren.
Louise die toch al erg filosofisch was ingesteld besloot dat leven liefde is, je wordt uit liefde geboren.. waarom dan niet in liefde leven, respect hebben voor elkaar.
deze gedachtes gaan nog steeds door haar hoofds en hebben zich ontplooit tot een eigen levenswijze, een wereld waarin iedereen mooi is en er geen ruzies heersen over verschil in geloof , en hoop.
liefde is de bron... en vandaar uit leeft zij haar leven...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten